Nejbláznivější reklamace v českých cestovkách? Plameňák měl hlavu pod vodou příliš dlouho

Foto: Pixabay

Zákazníci cestovních kanceláří nereklamují jenom špatný pokoj, nebo nekvalitní jídlo. Objevují se i naprosto bizarní důvody reklamací. Své nám o tom řekla bývalá ředitelka jedné menší cestovní kanceláře.


V cestovním ruchu se stává to, co se stává i v jiných oblastech. Někdy se prostě něco nepovede. Klient dostane špatný pokoj, jídlo nemusí odpovídat jeho představám, rozbije se klimatizace, nebo nejede hotelový výtah. To jsou všechno důvody reklamací, se kterými se cestovní kanceláře celkem běžně potkávají. Pak jsou ale reklamace, nad kterými zůstává rozum stát. O některých z nich nám vyprávěla bývalá ředitelka jedné menší cestovní kanceláře, která se specializuje především na Sicílii, Sardinii a Korsiku. 

Když k nám přišel email s reklamací na plameňáky, chvilku jsme všichni přemýšleli, jestli to není nějaká recese, či skrytá kamera
Bývalá ředitelka CK; Praha 

Podle bývalé ředitelky této cestovní kanceláře, která si však nepřála zveřejnit své jméno (redakce jméno zná a s bývalou ředitelkou osobně hovořila), přicházely každou sezónu do firmy nejen „standardní“ reklamace, ale také ty, nad kterými zůstával rozum stát. Tohle jsou jenom některé z nich: 

Dítě nám poštípaly vosy 

Jednou z těch ne zrovna standardních reklamací byla například reklamace mladého páru s asi tříletou dcerkou, kterou na hotelovém pokoji štípla vosa. Podle rodičů měl hotel zajistit dostatek odpuzovačů hmyzu a je tedy vinou hotelu, resp. cestovní kanceláře, že holčička dostala žihadlo. Mladý pár odůvodňoval dále reklamaci tím, že se o dítě museli starat nad rámec běžné péče a tím ztratili radost z dovolené. 

Moře je plné medúz 

Jiný klient se zase dožadoval slevy z ceny zájezdu kvůli množství medúz v moři. Medúzy ho údajně ohrožovaly na životě a znemožnily mu tak užívat si dovolenou v plném rozsahu. Zajímavostí celé reklamace byla fotodokumentace, kterou chtěl klient dokladovat množství medúz v moři. Moře bylo totiž plné koupajících se lidí. 

Plameňáci měli hlavu pořád pod vodou. Nemohla jsem je fotit 

Asi nejšílenější reklamace však přišla od klientky, která vyrazila na dovolenou na Sardinii. Pobyt si objednala v hotelu poblíž pláže Porto Giunco na jihu ostrova nedaleko Cagliari. Pláž je známá nejen pro svoji úžasnou čistotu a téměř bílý písek, ale především pro svoji blízkost k mělké laguně, která je jedním ze tří míst na Sardinii, kde lze na plameňáky narazit. Klientka si však stěžovala, že plameňáci mají hlavy neustále pod vodou a nemohla si je tedy dobře nafotit. 

Reklamovali jste někdy dovolenou s cestovní kanceláří? Co konkrétně? A jak jste dopadli? Napište nám do diskuze.

Kam na dovolenou? Jak si zařídit víza? Kde najít levné ubytování? Jak si koupit levné letenky? Jak zaplatit dálniční mýto? To vše a ještě mnohem více zjistíte na našem webu Cesty a výlety

Podívejte se i na naše další weby:

www.life24.cz

www.testyojetin.cz 

www.cartrax.cz

 


CestyAvylety.cz 

CarTrax, s.r.o.
Rybná 716/24
110 00   Praha 1 

IČO: 10827226
Šéfredaktor: Pavel Foltýn
info@cartrax.cz 

Ochrana soukromí

Nastavení soukromí

Provozovatelem webu www.cestyavylety.cz je CarTrax, s.r.o., IČO: 10827226 se sídlem Praha 1, Rybná 716/24. Obsah internetových stránek www.cestyavylety.cz (dále jen „Web“) jakož i jejich celkový vzhled, a to včetně loga a jeho částí, jsou autorským dílem ve smyslu zákona č. 121/2000 Sb. (Autorský zákon). Web zároveň obsahuje vyobrazení ochranných známek a audiovizuální obsah, jehož vlastníkem a/nebo oprávněným uživatelem je Provozovatel. Provozovatel je tak v souladu se zákonem. č. 121/2000 Sb. oprávněn vykonávat veškerá majetková práva k Webu. Jakékoliv užití textového, grafického nebo audiovizuálního obsahu Webu jinak, než v případech výslovně vymezených zákonem, zejména pak užití obsahu formou šíření, kopírování, napodobování nebo jiného zpracování, je bez písemného souhlasu Provozovatele zakázáno.
© 2022 Cestyavylety.cz. All Rights Reserved. Created by BestSite. Powered by Tele3.