Hotel Barcelo v Brně patří mezi špičkové hotely, kde se pečlivě dbá na každý detail. I proto jsme si ho již podruhé vybrali pro naši pracovní cestu. Tentokrát to ale trošku zaskřípalo.
Jednou za čtvrtletí vyrážíme na tzv. „Výjezdní zasedání“. Jedeme někam, kde máme nejen klid udělat strategická rozhodnutí, probrat zásadní firemní kroky a personální otázky, ale také někam, kde máme po práci možnost relaxovat. V letních měsících to jsou proto resorty u nějakého golfového hřiště, v těch zimních zase hotely, které mají saunu a nabídku masáží. Takovým hotelem je například 5* hotel Barcelo v Brně.
Dvakrát do stejné řeky...
Tento hotel jsme navštívili již v únoru letošního roku a protože naprosto předčil naše očekávání, řekli jsme si, že porušíme pravidlo „Nikdy dvakrát na stejné místo“ a pro listopadové zasedání zvolíme opět tento hotel. A abychom byli féroví, máme v Brně i jeden oblíbený bar. I když on vlastně neexistuje…
Sauna v rekonstrukci
Hned při příjezdu do hotelu nás ale čekalo nemilé překvapení. Sauna je prý v rekonstrukci. Myslím si, že tato informace by měla být v rezervačním systému řádně uvedena. Netvrdím, že bychom do Barcela nakonec stejně nejeli, ale rozhodně bychom nejdříve hledali ubytování, kde je sauna k dispozici. Pro nás to byla při výběru hotelu celkem podstatná položka.
Slabá wi-fi, TV mimo provoz
Vtipnou shodou okolností jsme dostali stejný pokoj jako v únoru, a tak jsme se na pokoji cítili hned „jako doma“. Dali jsme si malý drink na uvítanou a vyrazili na oběd, abychom se mohli po návratu na pokoj hned pustit do práce. Ale co to? Signál wi-fi vypadával skoro každých pět minut. Navíc nešla ani televize, kde jsme chtěli sledovat hokejové utkání naší reprezentace.
Telefon nikdo nebere
Volali jsme na recepci, ale protože v lobby byla nějaká módní přehlídka, telefon nikdo neslyšel. Došli jsme tedy na recepci osobně, abychom požádali o opravu. Zatímco internet byl po nějaké době stabilní (stabilitu wi-fi a dostupnost internetu asi ovlivnilo velké množství návštěvníků módní show), televizi se zprovoznit nepodařilo. Ta začala fungovat až později večer.
Dezert a sleva jako omluva
Recepční se za vzniklou situaci omluvila, nicméně o nějaké kompenzaci se s námi začala bavit až ve chvíli, kdy jsme velice důrazně trvali na tom, že „I´m so sorry“ je sice fajn, ale že jsme zaplatili za služby, které nedostáváme a bylo by tak ze strany hotelu korektní, aby to zohlednili. Asi za hodinu nám pokojová služba přinesla na pokoj drobnou sladkost a slečna recepční nám sdělila, že dostaneme slevu.
TV signál s problémy
Druhý den internet fungoval bez chyb, televize však opět nešla. Měli jsme ale ten večer ještě neformální schůzku v Baru, který neexistuje, takže jsme nefunkční TV už nijak neřešili. Televize pro nás není zásadní, ale myslíme si, že fungovat by měla.
Sleva za jednu noc
Na konečném účtu jsme našli slevu 20 % za první noc, což je sice fajn, ale hořkou pachuť to v nás přeci jen zanechalo. Přeci jen, když se rozhodnete zaplatit za jednu noc částku atakující pět tisíc korun, očekáváte, že služby budou bez chyby. Když ale až na recepci zjistíte, sauna, kvůli které jste hotel zvolili především, je v rekonstrukci, máte chuť se otočit a odejít. To jsme ale z časových důvodů udělat nemohli. když ale pomineme uvedené nodostatky, musíme konstatovat, že vše ostatní v hotelu funguje na jedničku. Včetně skvělé snídaně. Tak možná někdy příště. I když...
Možná z této zkušenosti vyplyne jedna rada. Zjistěte si ještě před objednáním pokoje, třeba mailem, jestli vše, co se na stránkách rezervačního systému uvádí, je skutečně pravda. Ušetří vám to případné zklamání.